pátek 14. září 2012

Podzimní účesy 2012

Podzim už pomalu klepe na dveře. Zajímá vás, jak se "šmiknout" na podzim? Všimla jsem si (a to by nepřehlédl ani slepý), že se zase zkracuje. Takže pokud máš odvahu, ostříhej své dlouhé vlasy, ale POZOR! - musíš to umět nosit. :) Vrací se opět mikádo a vzhledem k poslednímu trendu - ombré - tedy barvení či tónování do ztracena, nejčastěji konečky vlasů, jako by nám vlasy zesvětlalo sluníčko - tady máme opět styl, který vypadá "nedbale", ale elegantně. Ombré hairstyle vypadá jako x týdnů odrostlá barva na vlasy, u mikáda je zase in, když je lehce přerostlé a v délce na ramena. Navíc je velmi praktické - snadno se udržuje, nosit jej můžeš na tisíc způsobů a když potřebuješ, dáš vlasy do culíku. 








Pro ty z vás, které rády nosí vlasy úplně nakrátko, mám taky super postřeh - krátké vlasy "na kluka" jsou zase trend. Jakoby to bylo včera, co britská topmodelka Agyness Deyn způsobila poprask svým krátkým sestřihem vlasů. Vlastně jinak než jako krátkovlasou blondýnku si ji nepamatujeme. Mě osobně se dost líbí krátký sestřih s delší ofinou - můžes si ji česat přes čelo nebo lehce do očí, anebo natupírovat a zčesat dozadu. Jedinou nevýhodou je, že krátký účes je třeba pravidelně udržovat/zastřihávat. 










Dlouhovlásky jsou na zkracování většinou skoro alergické, že. :) Ale i pro vás mám bezva tip. Letos se velmi hodně zaplétá a to do všelijakých možných kombinací. Absolutním hitem je rybí cop. Je velmi jednoduché jej uplést a vypadá skvěle. Jak na to, sleduj zde --> 






A na závěr přidávám ještě další účesy, co mě zaujaly.






1 komentář

  1. takže mám vlastně absolutně in mikádo na ramena a ani jsem o tom nevěděla...to je prostě modní intuice:D

    OdpovědětVymazat

© TEREZA KULICH | All rights reserved.
BLOG TEMPLATE HANDCRAFTED BY pipdig